U svim automobilima proizvedenima nakon 1995. godine ključ treba izvršiti dvije operacije da bi se pokrenuo motor vozila:
- mehanički okrenuti bravu
- podatke iz čipa u ključu mora poslati u kompjuter tog vozila.
Te podatke vozilo provjerava bezkontaktno pomoću zavojnice smještene oko kontakt brave tj. komunicira sa RFID čipom u ključu. Neki ključevi se jednostavno kopiraju sa čipa postojećeg ključa na čip novog ključa, pa za izradu takvog ključa nije potrebna prisutnost vozila. Za izradu drugih potrebna je razna dijagnostička oprema za spajanje na vozilo, koja omogućuje prijavljivanje novog ključa na to vozilo. U ovom slučaju potrebna je prisutnost vozila. U nekim slučajevima potrebno je izvaditi određeni modul iz vozila, iz njegove memorije (Eeprom) pročitati podatke te na temelju toga stvoriti podatke za čip novog ključa, za što je također potrebna prisutnost vozila. Postoje i posebni slučajevi kada se zbog neisplativosti popravka elektronike isključuje tvornička blokada paljenja (uz vašu pismenu suglasnost) te se omogućuje paljenje vozila mehaničkim ključem bez RFID čipa. Za izradu kodiranih ključeva koristimo najnoviju dijagnostičku opremu.